21 Ağu 2009

Ups. She's Gone.

Yanda bulunan tenten varya hani.
Steelheart ile başlıyo hani.
evet bütün gece oradaki on şarkıyla masa başındaydım.
elimde bir kalem ve boş bir sayfasını dahi bulamadığım atılacak diyerek ayırdığım poşetten çıkarttığım bir defter.
her sayfaya yarım yarım birşeyler karaladım bütün gece.
birazda mesaj yazdım ama gitmedi sanırım.
iki kere gönderdim birine başarısız dedi diğeri ya gitti yada gidecek. bilmiyorum.
bunları yapmaman gerekiyo aslında.
ne için çaba gösteriyorum sanki.

Yazdıklarım neydiki.
hani kızlar günlük tutarya. bende birlikte olduğumuz 41 gün içinde birlikte geçirdiğimiz her anı yazdım oraya. her anıyla beraber..
hafızam oldukça iyiymiş diyorum.
zor bir iş yapmıştım.
yatarken saat altı falandı insanlar sahurlarını yapmış ve yatmışlardı belkide.
pek ilgimi çekmez oruç falan.
ezanada küfrettim zaten şarkılarımı böldüğü için.
millet sahurda çörek börek yerken bende biramı yudumlayıp sigaramı içiyodum.

Her neyse.
"Lady, won't you save me ?
My heart belongs to you.
Lady, can you forgive me ?
For all I've done to you.
Lady, oh, lady."
nede güzel sözler dimi ama.
evet işte ben kısık bir ışıkta bunlarla oturdum bütün gece.
yanımda sende olabilirdin..

Sigarayı da bırakıcaktım hani günde beş tane falan içmeye başlamıştım ya.
nah! bırakırım artık. gelde bırak yiyosa şimdi.
tek tesellim o abi.

Evet sanırım yeni bir hayat başlıycak şimdi benim için ama nasıl ?

Turuncuyu seversin, bende yeşili.

♫♫ Kingdom Come - Loving You

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder