17 Ağu 2009

Nedir? Ne değildir? I don't know. Really


Dün gece İzmit’teydim abimin yanında. Gece 3 civarlarında “hayatındaki amaç ne” tarzında bir soruyla irkildim.
Hafif dalmıştım tam uyumak üzereyken.
Abim sormuştu bu soruyu.
Nasıl yani dedim.
Tekrar sordu ama cevap veremedim.
Evet gerçekten neydi hayatımdaki amaç. O gün İzmitte olmamdaki amaç neydi yada bugün İstanbul’a tekrar dönmemdeki amaç neydi. Yarın napıcaktım.
Tıkanmıştım gerçekten.
Odada tek kalmıştım. ipodumu takıp kendi kendime düşündüm neydi acaba gerçekten yaşamamdaki amaç.
Yoktu böyle birşey. Gerçekten üzüldüm bunu farkedince.
Kafamı koltuğa koydum düşünürken uyuya kalmışım.
Bir insanın yaşamasındaki amaç nedir gerçekten.
Var mı böyle bir sebebiniz.
Mesela çok sevdiğiniz bir insan varmı hayatınızda onun için varım ben diyebileceğiniz ?
Yada ileride şunları şunları yapmak için varım diyebileceğiniz bir hayaliniz var mı?
Benim hiç bişey yokmuş işte.
Millet bilmem kaç yıl sonrasının hayalini kurarken ben daha yarının hayalini kuramıyorum.
Yarın nerede ne yapacağım belli değil.
Mal gibi bir hayatın içerisindeyim şuanda kısacası.
Amaçlarımın olmasını istiyorum bende ama bu şekilde olmuyo işte bu.
Nasıl olacak peki ?
Açıklama getirsin birisi bana.

Hey dostlarım.
Eğer gerçekten varsa amacınız sımsıkı sarılın ona bir daha bırakmıycakmışsınız gibi.
Gerçekten de bırakmayın ama.
Anlaştık dimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder