19 Ağu 2009

Listen to "Heart"











Nette dolanırken rastladım bunlara.
Greatest Hits albümleri tam karşımda duruyodu.
Aldım pc'me bir bakalım bakalım diyerek.
Tiplerini de oldukça beğenmiştim.
Albümlerini tekrar tekrar bin beşyüz kere dinlemişimdir heralde.
İlk Alone'u dinlemiştim. What About Love , Never falan derken bütün şarkılarını deliler gibi sevmeye başladığımı hissettim.
O günden sonra Heart dinlemediğim bir gün olmadı sanırım.

Bir 10 şarkılık liste;
01-Surrender To Me
02-
Stranded
03-Secret
04-These Dreams
05-All I Wanna Do Is Make Love To You
06-
Alone
07-If Looks Could Kill
08-You're The Voice
09-Tall, Dark Handsome Stranger
10-I Didn't Want To Need You

Surrender To Me'yi dinlemeden ölmeyin derim.

Birkaç tane de video;


Saygılarımla, dinleyin dinletin abi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder