28 Ağu 2009

Herkes teknik direktör olmuş mına koyim.

En sevmediğim şeylerden birisidir kafeye gidip maç izlemek. Akşam abimin zoruyla maça gittik, kafeye tabiki. 
Neyse maç başladı. bi futbolcu hata yapıyo orada izleyenlerin hepsi adama küfür ediyo. ulan bilmem ne yaptığımın evladı öylemi atılır o top falan diye. Hatta bi ara herkes kaleye vur vur diye bağırdı herif çekti şutunu malum şutu çekende Sabri olunca top stadın dışına çıktı. sonra herkes öylemi çekilir bilmem ne diyerek çocuğa küfür etti. 
Gol yiyoruz bütün suç bizim adamlarda anasını satıyım. golü atanlarda hiç marifet yok. o nasıl kaleciliktir o nasıl savunma yapmaktır diyerek başlıyolar yine küfretmeye adamlar. 
Teknik direktör oyuncu değiştiriyo o adam oyundan alınırmı bee hastir ya bide oyuna aldığı adama bak kesin yenildik falan diyolar. 
bi ara o kadar sıkıldımki. maç izliyorum ama aklımdan neler geçiyo kim bilir bilmiyorum. gol atmışız ama haberim yok. tekrarında anca farkına varıyorum gol attığımızın. yoldan geçenleri izliyorum falan hatta telefonu çıkarıp bi ara oyun bile oynadım çevremdekilerin aptal aptal konuşmalarından sıkılıp. 
ulan bi kere siz kimsiniz. 
orada oynayanlarda insan elbette ki hata yapıcaklar sanki hata yapıcaklarını bile bile oynuyolar futbolu. 
sonra gelelim teknik direktörlük olayına. takımın başında dünyaca ünlü herif var ondan daha mı iyi biliceksin neyin ne olduğunu. 
sen nerdesin şuanda o nerede. 
çok biliyo olsaydın zaten orada burada çalışmak yerine gider machester'ın teknik direktörlüğünü yapardın. 
her neyse çok sinirlendim maçta kısacası. 
haa bide şey oldu devre arasında bi amca geldi o güldürdü beni baya. 
sağolasın kanks.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder