23 Ağu 2009

20üğğ &

Artık forever otobüs diyoruz. 
neden?
çünkü öğrenci akbilim var.
Akşam otobüste giderken bi kadın ve bi çocuğun (artık kardeşimi oğlu mu bilmiyorum) konuşmalarına kulak kabarttım. severim bilirsiniz böyle şeyleri.
kadın: 
ayy şuraya gitmeyi istiyorum ben yaa. (bahsettiği yerin adını ilk defa duydum yalnız) 
çocuğun dediklerini duyamadım buna karşın malum otobüstesiniz.
aradan on dakika sonra çocuğun "
bu yoldan gitmeyide hiç sevmiyorum yaa" dediğini duydum.
güldüm kendi kendime.
çocuğun otobüsten beklentisi neydi amk. gezip tozmak, hatunları kesmek mi?
saat 11 olmuş son otobüs herkes işinden gücünden dönüyo, çocuğun derdine bak lan.
pehh. taksiye alalım sizi lütfen.

Ramazan kuaför gördüm yol kenarında otobüs yolculuğum sırasında. 
sahura kadar açığız diye koca bişey açmışlardı.
birden aklıma oruçluyken saç kestirmeninde günah olduğu geldi.
yok lan o kadar da değildir heralde dedim.
sadece ramazan da açılıyo sanırım orası.

Az sonra da uyumuşum zaten.
düzenli olarak otobüse binen insanların %90ının bu uykuya bayıldığına eminim. benim gibi aynı.
çoğu zamanki durumla karşı karşıya kaldım. 
gözlerimi bi açtım inmem gereken duraktan hemen hemen bi km ilerideydim.
üzülmedim ama lan otobüsten inince etrafa baktım kimsecikler yok.
sigaramı yaktım kulaklığımdaki sesi kıstım biraz. mırıldana mırıldana gidiyorum.
sesimi [kendi] yükselte yükselte şarkı söylüyorum ama nasıl heyecanlı. şarkı söylemekten bu kadar zevk almamışımdır belkide.
bi anda bizim sokakta buldum kendimi.
üç ştam bi yarım şarkı dinlemişim yol boyunca.
valla çok heyecanlıydı.
Deneyin bi ara. inmeniz gereken duraktan iki üç durak sonra inin.
ama saatin gece yada 10dan hatta 11den sonra olduğuna özen gösterin.
gündüz bi bok anlamazsınız. ;;;

Sakın yağmurda yağmasın abi.
onuda istemiyorum.
♫♫ Led Zeppelin - The Rain Song

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder