26 Ağu 2009

Vatdıfakisgoingonder

Uyumak istiyorum abi ya.
yeter calla. hiç bu kadar uykusuz kalmamıştım heralde.
saat şuana göre hesaplarsak eğer 60 saat falan oluyo hemen hemen. oda koca iki buçuk gün yapıyo.
gündüzleride uyuyamıyorum sorun neyse artık anlıyamıyorum.
geceleride ablamın başındayım. bişey olur falan diyerekten nöbet tutuyorum adeta.
bu gece uyucam sanırım.

Dün akşam iki arkadaşla kadıköyde yemek yiyoruz.
heni tuhaf tuhaf isimlerle hamburger çeşitleri olurya.
"çılgın" "vanhoydonk" "kanaryam" falan filan.
bir yere kadar bunları normal karşılayabilirsin dimi.
ben bi çılgın alıcam falan diyerek isteyebilirsinde. gayet normaldir.
Öpücük diye bişey vardı yahu.
ee nasıl istiyceksin.
"bana bi öpücük verir misin" mi diyceksin ?
tamam orada uzun zamandır çalışan birine söylersin, anlar. 
peki yeni işe başlamış birisine menüdekileri bilmeyen birisine söylersen nolur ?
düşün bakalım nolur..

Ulaş'ın üstüne hiç çıkamadım.
o telefonu her elime alışımda sürekli buna baktım.
ilk gün nasılsa şuanda o şekilde durduğuna eminim.
ufak ama önemli şeyler. 

♫♫Steve Perry - Sherrie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder