18 Ağu 2009

Venceremos. Kıralım zincirlerimizi


Havana hayalim var son bir kaç yıldan beri.
Ne New York ne Londra nede Paris'i istiyorum.
Fidel ve Ernesto’ya neredeyse tapan bir toplumun içinde yaşamak istiyorum en azından kısa bir sürede olsa orada bulunmak istiyorum.
Baya bir araştırdım Havana’yı Katedral Meydanı’nı çok çok fazla merak ediyorum.
Sokak müziği de çok meşhurmuş. Latin müziği hemde sokakta. Kulağa hoş geliyo gibi.
Geceleride bir başka güzel oluyormuş duyduklarıma ve okuduklarıma göre.
İlk Rom’umu orada içmek istiyorum. İçecekseniz eğer orada için diyorlar zaten.
Mojito’nun tadıda bir başka oluyormuş orada.
Kırmızı tişörtümü giyip, Devrim Meydanı’nın bir köşesine oturup bir elime Rom, diğer elime puromu alıp Ernesto’yu izlemek istiyorum bütün gün-gece.
1 Mayıs’ı orada yaşamak istiyorum.
Sadece barışın hakim olduğu bu ülkede bulunmak istiyorum.
Aslında tek hayalim bu belkide.
Fidel says: Hasta La Victoria Siempre. Venceremos.



















Los Rodrigues - Hasta Siempre Comandante Che Guevara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder