2 Eyl 2009

You decide.

Evet, ağladım. Herkes ağlayabilir sonuçta değil mi ? Eğer o hislerini kaybetmemişse tabiki aynı içindeki sevmek hislerini kaybetmek gibi...
Anlayamıyorsun hala değil mi ?
Aradan ne kadar zaman geçti biliyor musun ?
Hiç sanmıyorum bildiğini...
Ben senin için can atarken, sen..
Evet, sarhoş da oldum. İçkinin de sigaranın da dibine vurdum.
Hepsinin aptalca olduklarını da çok iyi biliyorum.
Neden yada hangi amaçla yapıyorum bilmiyorum ama..
Şurada şunu yapmıştık, burada bunu yapmıştık derken ve aklına da gelirken hiç mi özlemiyorsun ?!
Bazı şeyleri yok edebilirsin, anlarım hafızandan silemeyeceğin bazı şeyler vardır, anılar gibi mesela.. Belki iyi belki de kötü. Ama bunları kafandan atamazsın.
Söylediklerimi de anlamıyorsun, gayet iyi biliyorum..
Hatta bunları okurken yanında hangi arkadaşın var bilmiyorum ama gayet mutlusunuz ve benim o tarihten bu yana gülemediğim, eğlenemediğim kadar çok gülüp, eğleniyosunuz..
Çoğu arkadaşım hatta hemen hemen hepsi 'hayatını yaşa, ne diye seviyorsun hala" diyor bana.
Sende katılıyorsun bunlara..
Sevmenin ne olduğunu bilmediğin için hepsi.
Bir gün beni çok iyi anlayacaksın..
Mutlu olmak benim hakkım olandı zaten..
Bana yaşattığın acı ve üzüntü için sana çok teşekkür ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder