3 Eyl 2009

için için.

Üşüdüm bugün lan.
ve tuzla oldukça güzel bi yermiş abi. köy gibi bişey diye tahmin ediyodum ben orayı.
sahili sahildeki balık restorantları falan. baya güzel.
gidin görün.
kendime şaşırdım bugün resmen.
üşüdüm kelimesi o kadar uzaktıki bana.
kış günleri şortla dolaştığımı biliyorum yani.
garsondan şal bile istedim o derece yani, düşünün artık.
kış ufaktan kendini gösteriyo sanırım.
bide izmitteki abimi seviyorum ben lan. vallahi bak.
bi sigara bile içemedim bütün gece karşımda oturuyodu abimde. saygımı dersiniz bilemem ama diğer abim izmittekinden büyüktür. yanında sigara içiyorum rahatlıkla ama onun yanında içemiyorum hatta annemin yanında bile içiyorum.
bu hafta sonuna kadar burada kalacak. her günümüz beraber geçiyo nerdeyse ve oldukça da eğleniyoruz. her akşam içiyoruz zaten fiks.
o konuyada ayrı değinicem bi ara. bu aralar paso sarhoşum.
ramazandan dolayımı bilmiyorum artık ama içkinin tadı daha lezzetli geliyo. adşlkasd
babam hep der zaten ramazanda içmek bir başka oluyo diye. harbiden öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder