29 Eyl 2009

! tütsüsüz bir kış

Sabah sabah harika şeyler yaptım odamda.
İki tane farklı yerlerde duran yatakları birleştirdim kocaman bişey oldu ve hayvan gibi yattım üstünde iki saat kadar. Çok rahat valla. off.
bunu yapmamla beraber odamda kocaman bi boşluk yer açıldı oda çok güzel. geniş geniş. ohh.
gardropumdaki fazlalıkları poşetledim. baya da bişey çıktı. bir yılda bu kadar büyümüş olamam bence.
dolaplarımı çekmeceleri düzenledim.
son iki yıla ait kitapları çıkarttım ve çözmeye bile başladım. sanki ilk kez girecekmişim gibi heyecanlıyım şuanda..
hoparlörlerime daha güzel yerler buldum ve artık ses odanın her yerine daha iyi gider bir hale geldi.
odamdan son derece memnunum şu anda.
ve tabiğkiii benim için bir kışın olmazsa olmazlarından çikolatalı ve hindistan cevizli tütsülerim.
sol kolum çok fena ağrıyo bu arada.
holy shitt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder