7 Eyl 2009

İki saattir düşünüyorum.

Çok korkuyorum lan bu aralar. Saate ne zaman baksam 10:10 - 14:14 - 00:00 falan oluyo. sevdiğin seni düşünüyo falan derler ya hani külliyen yalan mına koyim. kesin başıma kötü bişey gelicek.
Bugün ne güzel bi hava vardı öyle abi ya. rüzgara hayran kaldım resmen. çıktım balkona güzelim saçlarımı rüzgarın serinliğine bıraktım, nede güzel uçuştular. bide kat attırdım zaten bugün saçlarıma. daha da bi hayranım artık saç. [napalım ulaşçım saçlarına? kat at ahmet abi bide kırıkları al yeter. ne kaldıki zaten başka. (teşekkürler ahmet abi)]kadınlar üzgün yada mutsuz olduklarına alışverişe çıkarlar, saçlarına bişeyler yaptırırlar ya hani. öylemi lan yoksa. yok yok değil. zamanı gelmişti abi. vallahi bak. asdaga
Bütün gün elinde telefon, mesajlaşanlara çok fena uyuz oluyorum, kafa göz dalasım geliyo resmen. belli sevgilileri var, gayet açık ama ayıp denilende bişey var ulan. olan var olmayan var sonuçta. değil mi ama ?
Bazı reklamlardan önce ekrana kocaman 'Tanıtıcı reklam' yazısı getiriyolar ya. hadi canım sende diyosun resmen. reklam tanıtmak için değilmmidirki zaten. evet. ee o zaman ?
Odamda bütün gece müzik çalar tamam mı. sabahları uyanmadan önce bir rüya görürüm ve uyandığımda odada çalan şarkıyı ben rüyamda da dinlemiş olurum. (yalnız rüyanın başka kısmını hiçbir zaman hatırlayamadım) sebep nedir sebep ?
Bu arada güzel bir haber; sigarayı bırakmaya karar verdim ve çok ciddiyim bu kararımda. bugün oturduk ablamla hesap yaptık ve bir yılda sigaraya verdiğim parayla ben yazın çok kral bi tatil yada çok istediğim work and travel'ı biraz daha ücret koayarak yapabileceğimi farkettim. içerim belki ondan bundan alarak ama kendim sigara alarak içmiycem bundan sonra.
böyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder