8 Haz 2011

şey-sizlik efenim!

nasıl -kendimi nasıl hissettiğim- zamanlar yazmak istediğimi anlayabiliyorum sanırım.
fazlasıyla karışık, çok uzun hatta fazlaca uzun bir zaman olmuş, şu duruma gelmeyi.
özlemiş gibiyim de bir yerde.
çıkmazları özlemişim mesela.
yada evimde düş sokağı dinlerken içmeyi özlemişim.
her ne ise. 
kafam hafiften iyi tam çözümleyemiyorum şuan 
çözümleyemiyorum kelimesini de ayrı bir seviyorum ben.
evet, beni mutlu eden belki de bir anda başlayan bir ilişki değil belki de. bir anda yiyip bitirmek değil.
yani bu demek istediğim, şey gibi aslında bu; ön sevişmesiz seks yapmak gibi. peşinden koşmadan sevgili olduğum bütün ilişki sürmedi.
beni inletsin istiyorum -mecazi olarak tabii-
peşinden koşayım istiyorum, elini tutmadan önce uzunca bir süre geçsin istiyorum.
onu özlemek istiyorum.
bunun ne demek olduğunu da unutmak üzereymişim neredeyse.
sevgilerle.
iyi geceler, eskişehir.
bol bulutlu ol, rengi güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder