9 Haz 2011

bu şehir hüzünlü. hüznün sevilen cinsinden ama.
hüznün sevilen türü mü olur diye sormayın, olur arkadaş. şuan açıklayamıyorum ama cidden var, bana göre.
günden güne yeni şeyler açıklıyorum belki evet bugün de buna karar verdim; ben sevgili olmayı sevmiyorum sanırım, benim sevdiğim şey uzaklardan sevdiğim kadını izleyip, sigara içmek. elini tutmak değil. evet, elini tutmak değil belki, yağmura tutunmak. evet, bazen saçmalıyorum. bazen değil belki, genelde.
az önce yağmur yağdırdım ben, canımı sıkmayın benim, adam akıllı oturun evinizde.
bütün hayatım şarap içerek ve kitap okuyarak geçsin istiyorum ama aynı zamanda da, evimin balkonundan da sevdiğim kızı bankta otururken seyredeyim ve "ulan ne güzel kadın be" diye iç geçireyim. 
güzel dimi.
hadi şimdilik hoş kalın!
görüşürüz yine rahat olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder