17 May 2010

Ronnie James Padavona..

Seni ilk dinlediğim zamanı biliyorum James, daha dün gibi aklımda o an. Beni "Rainbow in the Dark" ile bağladın kendine.. Bu büyüleyici ses herkesi olduğu gibi beni de kısa bir sürede bağladı ve üç-beş günde diskografine sahip oldum..
Dün gece haberi duyduğumda sanki ailemden yada çevremden birisi vefat etmiş gibi gözlerim doldu.. Daha hiç görmedim seni ama önemli olanın seni görmek değil, senin sesini beynimizde, kalbimizde duyup "WE ROCK" diye bağırabilmek.. 
Bu kadar erken olmamalıydı be James.. 
Canlı gözlerle izlemek için sabırsızlandığımız şu günlerde.. Çok özleyeceğiz..
Şimdi yapmamız gereken şey; bizlere bıraktığın mirasa sımsıkı sarılmak..
Hayat arkadaşı Wendy Dio'nun eşinin vefatı üzerine yaptığı açıklama: Bugün kalbim çok kırık. Ronnie, 16 Mayıs sabahı saat 7:45'te vefat etti. Bir çok arkadaşımız ve ailemiz ona ölmeden önce son dileklerini ilettiler. Ronnie ne kadar çok sevildiğinin farkında. Bizlere verdiğiniz destek için çok teşekkürler. Lütfen vize bu acı kayıp için bir kaç gün verin. Onun sizleri sevdiğini ve müziğinin sonsuza kadar yaşayacağını biliniz."
Rock in Peace Dio...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder