31 May 2010

DresSembolü

- Burası çok garip bi ülke. Dünlerde Hitler'e küfreden zihniyet bugünlerde Hitler yancısı çıkıp "keşke zamanında hitler bütün yahudileri öldürseymiş" diyolar. Unutmayın ki: "Katil olan insanlar değil, devletlerdir.!"
- Şimdi benim Tamer varya hani, Eskişehir'de okuyan göt. Bizim eskiden kalma bi oyunumuz var, muhtemelen bu oyunu herkes biliyodur. iPod bu oyuna Music Quiz diyo ama biz henüz bi isim koymadık. Yine geçen gün oynarken şimdiye kadar hiç bilemediği bir gruptan şarkı dinlettim. YİNE bilemedi. İpucu istedi, verdim. Kimlerden daha iyi, en bilinen şarkısı ne, vokalin ismini falanfilan baya ipucu verdim. Albüm adını söyle bilicem diyince kalakaldım ben. "Greatest Hits" diyiverdim o anda. Koskoca KİSS'in bir albümünün adının aklıma gelmemesi koymuştu biraz. O an sadece "Revenge" yada Dressed to Kill" demem gerekiyordu ama yapamadım, diyemedim..
- Biri bana Sonisphere'da Anathema saçmalığının Manowar'ın üst grubu olmasına mantıklı bir açıklama getirsin.
- Şarkıyı beğenip beğenmemek size kalmış ama içinde bir söze dikkat edeceğim; "Camilerden ayakkabı halı malı kilim çalmadan. Ben seni kesemem kara sakalım." Bence güzel.
Dinleyip görmek için: http://www.akilli.tv/video/201013/Huseyin-karAKus--Kara-sAKaLim.aspx 
- Bir hafta - on gündür sabah sekizden ona kadar radyo dinliyorum. -radyo eksen- aabi bu kadar güzel bir ses tonuyla radyo programı yapan bir bayan daha görmedim ben. HARİKA HARİKA. Çalan şarkılar umrumda bile olmuyor zaten, hadi şarkı bitsin de Ayça Şen'in o güzel sesini duysam, iki kelime bişey söylesin diye. Sabaha nekdar nekdar mutlu ve zinde başlıyorum anlatamam. Sağol be Ayça Şen Başkan.
- Bişeyler yapması gerektiğini bilen ama hiçbişey yapmayan bütün dostlara gönülden selamlar. CANSINIZ.
- Ve unutmayın ki bütün çemberler(!) güzeldir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder