23 May 2010

Previously on Lost'u son duyuşumuz..

 “Yüzyılın en büyük televizyon fenomeni" unvanını kazanan bir dizi daha izleyebileceğimi sanmıyorum açıkçası..
Son iki gündür yayınlandığının ertesi günü sabırsızlıkla açtığımız ve pür dikkat ile her karesine ayrı dikkat ettiğimiz bir dizi sona eriyor.. Beni gereksiz Türk dizilerinden uzaklaştıran dizi sona eriyor. Bilmiyorum, arkadaş çevresindeki tartışmalar arasında "Lost'da dizi mi" diyenler oluyor da, gülüyorum onlara yahu. Yok How i Met Your Mother yada Prison Break daha iyiymiş. Bırakın, geçin bu işleri abicim.
Lost diyoruz lan. Kaç tane dizi oyunculuğu ile ödül almış oyuncu biliyorsunuz. 
Reytinglere de bakın buyrun. 
Oyuncu kadrosuna da bakın, kıyaslayın..
Her neyse artık. Son bölüme saatler kalmış şurada TSİ ile gece 5'te Digitürk yayınlayacak, uyanır bakarım alt yazı ile verirlerse eğer izlerim vermezlerse 12'ye doğru bitmiş olur indirme işleri falan, alırım cipsi, kolayı falan bilgisayar karşısına..
Senden sonra hiç bir dizi, senin beni mutlu ettiğin kadar mutlu edemeyecek..
Lost soundtracklerinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder