16 Tem 2009

Sigara içmek spermlere zarar verir evladım !

Bir annenin oğlunun yanına ağzında sigara ile gelip oğlum bundan sonra sigara içmiycekmişsin derken diğer taraftanda büyük bir iştahla sigara içmesi nasıl bir durum?
Geçen yaz bu zamanlarda babam ilk defa beni yakalamıştı sigara içerken. Aslında içmiyodum yakaladığında sadece iki paket parlementimi yakalamıştı. [Parlement olmasınında sebepleri var. Abim ondan içtiğinden dolayı yakalanırsam eğer abimindir diyerek yırtmayı planladığım içindi ama olmadı. Daha ilk seferde paçayı ele verdik. Yoksa bi bok anlamıyorum o sigaradan, bide dünyanın parası ulan.]
Neyse akşama doğru babam beni yakaladı. Gece 12ye doğru eve geldi saygıdeğer pederim. Hoşgeldin dedim ters ters baktı, direk odasına gitti ve anneme git konuş şu çocukla bi daha sigara içmesin demiş. Hiç beceremez kendisi bu konularda konuşmayı.
Sonra annem odaya bi geldi elinde sigarayla “oğlum bi daha sigara içmiycekmişsin” dedi. Ben şaşırdım başta bu ne böyle lan falan gibisinden. Sonra tamam anne içmem dedim. Hepsi bu kadar.
İçmiyorum ama artık, annem çok etkiledi o gün beni. Sigaranın zararlı bişey olduğunu anlamamda bana çok faydası dokundu ve sevgili babamında tabikide.
Ona minnet borçluyum. !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder