16 Tem 2009

Pizzz

Kısa bi zaman önce pizzahatta tıkınıyoruz ben ve iki arkadaş (Ozan-Tamer) iki limitsizsiniz olandan aldık. Bende bunlarınkinden yiyorum falan. Hayvan gibi doyduk. Neyse kalktık. Üst katta hesap ödenmiyomuş, fiş gibi bişey kestiler alt kata ödememizi istediler. İkisi önümden yürüyolar benimde elimde tlf oyun oynaya oynaya iniyorum aşşaya. Tamer birden “olum kaçsakmıki” dedi. Kafamı bi kaldırdım Ozan uçmuş bile Tamer de onun arkasından bende hala yavaş yavaş yürüyorum. Aradan beş saniye geçmeden çalışanlardan birisi yanımdan büyük bir hışımla koştu bunlara doğru bende başka tarafa doğru kaçtım. Bunlar ben yakalandım diye geri dönmüşler. Müdür bunları azarlamış baya falan neyse hesabı ödeyip çıkmışlar. Otobüs duraklarının orada buluştuk bunlarla.
Buraya kadar fazla bişey yok evet doğru. Sadece güzel bir anıyla ve bi daha pizzahatın o şubesine gidememizle hatta yanından bile geçememizle kaldık.
20 temmuzda Deep Purple üstadlar geliyo malumunuz ve biletler 107 lira. Bende deli gibi internette indirimli bilet yada davetiye arıyorum kız arkadaşım ve benim için. Bir forumda bir adam iki bileti 175 liraya verebileceğini yazmış. Üye oldum hemen siteye adamı ekledim msn’e konuştuk falan. 140 lirada anlaştık iki bilet ve büyük boy pizza için.
Adama hangi pizzahatta çalıştığını sordum konuşma arasında, bahariye pizzahat demezmi. Ulan bu ne lan nasıl yani falan dedim. Şok oldum kısacası. Bu kadar olur abi. Kadermi dersiniz başka bi bokmu bilemem artık. Noldu dedi adam hiç diyerek bozuntuya vermedim. İki ayı aşkın süredir gidemediğimiz pizzahata yarın gidip hem biletleri alıcam makul bir fiyata ve üstünede 20 küsür lira olan büyük boy pizzayı alıcam :D
Adamla anlaştık neyse “iyi geceler” dedi. Bende “sağol sanada” dedim. Tam cıkıcakken adama “ya abi pizzahatta büyük boy alana bi tanede bedava vardı galiba, ondan alıcaz dimi biz” dememle adamın köpürmesi bir oldu. Hani bir laf vardırya buldunda bilmemnesini istiyosun diye. Adam bana o tarz bi cevap verdi ve gitti. Bakalım yarın ne olacak, beni tanıyacaklarmı, tanırsalar eğer neler yapacaklar bize.
Biletleri versin baride pizzayıda istemiyorum artık.
Biletleri alıyım bi daha da gitmem abisi pizzahata.
Ne lan bu
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder