15 Mar 2010

Devam edelim..

Yazmayalı yaklaşık olarak üç ay civarı olmuş. Bir üç ay daha yazmadan geçirebilirim sanırım. Bir insanın hiç mi yazası gelmez bilmiyorum. Yazacak çok şey var gibi ama ahh şu üşenmek var ya. Her neyse bundan sonra üç ayda bir olmasa da en azından ayda bir yazmaya özen göstereğim. 
Biliyorsunuz bir de artık internet denilen zırvalığı hayatımdan yavaş yavaş çıkarıyorum. Msn olayı bitti zaten benim için. Bunun için "sildin mi beni oolum" şeklinde tepki gösteren arkadaşlar da oldu ama yok silmedim. Silmek için girmiyorum bile.
Hayatımda hemen hemen herşey istediğim gibi gidiyor neredeyse.
Güzel bir ilişkim var.
Eskişehir kapıları bana açılıyor yada ben açıyorum.
Arkadaşlıklarım yavaş yavaş sağlam dostluklara dönüşüyor.
Hayallerime adım adım ilerliyorum..


  Hiçbir zaman değişmeyeceğimi bilmelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder