20 Kas 2009

W.A.S.P. [ veysp or vasp? ]

Ne konserdi abi ya bilmem ne muhabbetine girmeyeceğim çünkü o kadar da güzel değildi yada ben olağanüstü şeyler bekliyordum.!
Konserden çıkardığım bir kaç not yada bilgi ne derseniz artık;
- Sevgili Blackie Lawless şişmiş, hayvan gibi olmuş nerdeyse.
- Konser alanının ses sistemi bok gibiydi. Kuruçeşme'yi arar olduk.
- Sahne göt kadardı resmen, adamlar şov yapamadılar nerdeyse. Blackie oradan oraya koşmak istiyor net bir şekilde belli oluyor, etrafına bakıyor ve koşacak yer yok. Sonuç bakkal.! Zaten sahneye ilk çıktıklarında adamın yüzündeki ifade görülmeye değerdi.(!)
- 1500 - 2000 civarında bir kalabalık vardı. Gelenlerin sağlam dinleyiciler yada Wasp'çılar olmasını bekliyordum. metalika konserlerindeki gibi 13-14 yaşında sadece bir şarkı için gelen emolar gelmesini beklemiyordum kısacası. Genelde de öyleydi zaten ama konser boyunca herkes sustu nerdeyse (ağırbaşlı takılmak istemelerinden dolayımı bilemeyeceğim artık orasını)
- I Wanna Be Somebody ve Wild Child dışında hiçbir şarkı adam akıllı söylenmedi izleyenler tarafından.
- The Idol ve Heavens Hung In Black şarkılarının bende ayrı bir yerleri olduğu için baştan sona kadar deliler gibi söyledim, yeri geldi scream(!) attım yeri geldi slow(!) söyledim.
- Organizatör firmanın yada kuruluşun her neyse tipini beğenmedikleri insanlara bilet paralarını iade edip, geri gönderme hakları olduğu yazıyordu bilette "oha ne alaka lan" dedim ben okuyunca ama girişte birisinin biletine el koyduklarına şahit olduk, sanırım parasını da alamadı o arkadaş.
- Konser öncesi ve sonrası çalan şarkıları yöneten herif sağlam Ozzy fanı sanırım, sayısız Black Sabbath ve Ozzy çaldılar.
- Konser bitiminde çalan Somebody Save Me benim gece boyunca en çok eğlendiğim anlardan biriydi. Bunun için teşekkürümü de ettim zaten.!
- Konser öncesinde yada sonrasında alkol yada başka bir şey içmek istiyorsanız ve Beşiktaş'tan [yada nereden geliyosanız artık] gelirken almadıysanız eğer mecburen içerden almak zorundasınız yada tekrar Kabataş iskelesinin oraya kadar yürümek zorundasınız. Biz plastik bardakta biraya 5 lira vermek yerine yürümeyi tercih edenlerdendik.
- Sevgilerimle, bir dahaki konserde buluşmak üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder