6 Eki 2009

susana aşkolsun #

● Son bir yıldır filan çok tuhaf isimli arkadaşlar edindim. Feysbuk keranesine nickleri ile üye olanlara çok fena sinir olurum. Destinaz Kebabçıoğlu çıktı önce karşıma. Destinaz ne lan dedim kendi kendime. Yazık falan. Daha sonradan Satenay çıktı. Bunu da nick sandım meğerse gerçek ismiymiş. Bundan da sonra Armağan ve Özgecan adında iki insan.. Gayet normal gibi duruyor isimler ama bence değil. Çünkü Armağan kız ve Özgecan da bir erkek. Oldukça tuhaf bence. Aileleri çok aramışlar mı acaba bu isimleri merak ediyorum. Yazıda ismi geçen arkadaşlar lütfen kızmayın bana, bu konuya biraz takmış durumdayım. Zaten kötü birşey de yazmadım.
● Bence salon düğünleri bitmeli. Devam etse bile halaylar oyunlar falan bitmeli. Çok komik geliyo bana abi. Hele halaybaşını alan abilerime çok gülüyorum. Nazıl bir özenle halay çekiyolar hiç anlamıyorum. Tuhaf tuhaf ayak hareketleri, özene büzene mendil sallama falan. tabiki özenmiyorum onlara salak, gülme boş yere.
Önümüzdeki yaz da iki tane düğün var mına koyim. Birisi ablamın diğeri kuzenimin. Ne bok yiyicem hiç bilmiyorum, kaçmam lazım bi şekilde.
● Kafein manyağına çevirin lan beni. Off varya ellerinizden öperim resmen.
● Hayvan gibi sakalı çıkan abilerim, amcalarım. (ablalarım yazıyodum hatta yazdım sildim) Güzel bir haberim var sizlere. Yaşlanıyorsunuz. haha. ve benimle dalga geçmeyi bırakın artık sakalım çıkmıyor diye. Çünkü ben yaşlanmayacağım.
● Thin Lizzy - Spanish Guitar ile Ahmet Kaya - Acılara Tutunmak şarkılarının benzerliğini kim açıklayabilir bana. Açın dinleyin abi. Evet bence de oha!
● Tamam mı devam mı ?! Karar sırası.

♫♫ Led Zeppelin - Stairway To Heaven

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder