10 Eki 2009

Her insanın mutlaka vardır dinlediği bir şarkıda aklına gelen anıları falan. "aa bunu şurada,  şunu yaparken dinlemiştim" falan diyerek hatırladığı. Belki o anı iyidir belki de kötü ama şarkıyı dinlerken de insanın yüzünden bi gülücükoluşmasına sebep olur.
İşte benden bir kaç tane..
Cinderella - Nobody's Fool / Aslısu'nun Viyana'dan Prag'a giderken attığı mesaj da "şuan yağmur yağıyo ve ben nobodys fool dinliyorum" demesi..
Bon Jovi - Bad Medicine / Tamer'in araba da Bon Jovi kaseti taktığımda ve bu şarkı çalmaya başladığında "burada da mı karşıma çıktı bu abi ya" demesi..
Journey - Seperate Ways / Deep Purple konserinde Aslısu'nun bana "bu şarkı neydi ya" diye sorması ama benim şarkıyı söylememe rağmen şarkının adını bir türlü hatırlayamamam ve şarkının sonlarına doğru "i still love you girl" kısmını Aslısu'nun gözlerine bakarak söylemem..
Bonfire - You Make Me Feel / Doğum günümde Gizem'i eve bırakmak için yürürken "sana çok güzel bi şarkı dinletiyim mi" diye sormam ve onunda dinledikten sonra "abi sende hep aynı tarz şarkılar dinliyosun, adamların sesleri bile aynı" cevabını almam..
Iced Earth - I Died For You / Üsküdar da sabahladığım gece üst üste kaç kere dinlediğimi bilmiyorum ama o an bana herşeyi yaptırabileceğini düşünüp, gülmem..
Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight /Kartepe'ye çıkarken otobüste uyandıktan sonra kulağımda bu şarkının çalıyo olması..
Bonfire - Give It A Try / Aslısu Prag'dayken, Facebook da wall'una şarkının nakaratını yazdığım an..
Def Leppard - Foolin / Acıbadem de akşam saatlerinde şarkıyı söylemek pahasına otobüsü kaçırmam..
Bon Jovi - You Give Love A Bad Name / Old School'da bu şarkı çalarken 80'lerden fırlama bi adamın ayağa kalkıp çılgınlar gibi dans etmesi..
Hardline - Hot Cherrie / Tamer'le dersanenin arkasındaki parka oturup bu şarkının hangi şarkıya benzediğini bulmaya çalışmamız..
White Lion - Till Death Do Us Part - Tamer'in her dinlememiz de "işte en sevdiğim şarkı" lafını milyonlarca kez söylemesi..
Cinderella - Don't Know What You've Got / 2007 yazının bir çok gecesinde şarkının videosunu izlemem..
Danger Danger - Everybody Wants Some / Satenay ile msn'de konuşmalarımızın genelde onun bana "evribadivantssam" demesi ve benim de "evribadiniidsam" diyerek cevap vermemle başlaması..
W.A.S.P. - Cries In The Night / Tamer'in "aabi Wasp'ın 'C' ile başlayan çok güzel bi şarkısı var lan" demesi..
Crashdiet - It's A Miracle / Tamer'e ilk dinletmem de şarkının girişindeki bas için "oha basa bak lan" yorumunu yapması.. 
Annihilator - In The Blood / İzmit'te ders çalışmak için odama  gectiğimde genelde ilk dinlediğim şarkıdır ve beni o zamana götürür.. 
Ugly kid Joe - Catch In The Cradle / Sercan'lar da otururken bu şarkıyı açtığımda Tamer'in "bu şarkı Guns'a ait değil mi olum" diyerek tepki vermesi..
Doro - All We Are / Tamer'in şarkının nağmesini yapmasına rağmen ikimizinde şarkıyı bulmak için bir hafta kadar falan uğraşmamız. Taa ki Nautilus'ta otururken birden ayağa kalkıp buldum olum buldum diyerek bağırmamdan sonra Tamer'in bana neyi buldun lan der gibi bakması..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder