4 Tem 2011

bazen kendim hakkında yazmayacağım diyorum hatta bazen bir daha hiç yazmamayı bile düşünüyorum ama aradan bir şarkı çıkıyor, bir sigara yakıyorum ve bir de bakıyorum ki tam buradayım. o şarkı bazen hatta genellikle hep aynı oluyor. o şarkı içinde bir daha dinlemeyeceğim diyorum ama şarkı bir yerlerden çıkıyor, gözlerim kapalı, gecenin bilmem kaçı ve yine buradayım.
evet, bazen hatta genellikle gözlerimi kapatıyorum, sen nerelerdesin diyorum kendi kendime ve aniden yine bir yerlerden bu şarkının melodisi geliyor kulaklarıma, kapatmaya çalışıyorum kulaklarımı ama gitarın sesi  devam ediyor. içimde bir yerlerdesin o zaman diyorum ve gözlerimi açıyorum, balkonumda kendimi rakı içerken buluyorum, çok fazla yıldız var. bir şeyler olacak herhalde diyorum kendi kendime, normal değil bu kadar yıldız. sonra bir anda her şey kararıyor, gözlerimi açmaya çalışıyorum, çünkü hepsi bir rüyadan ibaretmiş ve gözlerimi açtığımda yan daireden yine bu şarkı çalıyor. evi terk ediyorum, bisikletime biniyorum ve kaçıyorum adeta ama hala aynı soru beynimde sürekli tekrarlanıyor.
-nerelerdesin sen!-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder